
שירות טכנאים מילה
כאן לשירותכם
שירות הטכנאים הרשמי של מילה- Miele ישראל
מחכה לשיחה מכם
וישמח לפתור כל תקלה
ניתן להשאיר פרטים
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מוצרי מילה הינם מוצרים איכותיים לחיים.
במידה וחלה תקלה במוצר מילה, חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי מוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.
שימוש בחלפים “גנריים תואמים” עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו להביא להשבתתו ואף לסכנת המשתמש.
שירות טכנאים מילה כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.
לתיקון מוצרי מילה חייגו עכשיו 072-3969529
מרכז השירות פל-רום הינו הכתובת הנכונה לתיקון מוצרים מתוצרת מילה.
הטכנאים של חברת מילהקיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון מוצרי מילה.
כל טכנאי פלרום – מילה בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות.
חברת פלרום משתמשת בחלפים איכותיים ומקוריים לתיקון כל תקלה.
אנו גם מוכרים חלפים וחלקים למוצרי מילה.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר מילה ע”י החברה!
אודות חברת פלרום
שירות פלרום, החברה המובילה במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים, נותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית אלקטרה, סאוטר, ליבהר, מילה ועוד. שירות פלרום מעניקה שירות מקצועי, אמין, יעיל ואיכותי למאות אלפי לקוחותיה בכל מקום ובכל זמן. כחברת שירות, השירות ללקוח הינו ערך עליון עבורנו ואנו עושים כל מאמץ על מנת להביא כל אחד ואחת ממאות אלפי הלקוחות שלנו לשביעות רצון מלאה מהשירות שניתן לו בכל אחד ממפגשי השירות עם חברתנו.

לקוחות מספרים עלינו...
שאלות ותשובות על תיקון תקלות נפוצות למוצרי מילה
1. האם פלרום היא נותנת השירות הרשמית למוצאי מילה בישראל?
שהטכנאים שלנו עוברים הסמכות קבועות של חברת מילה העולמית, ומספקים תיקונים תוך שימוש בחלקי חילוף מקוריים בלבד. תמיד ודאו כי הטכנאי מגיע מטעם פלרום.
2. כמה עולה ביקור טכנאי של מילה (Miele)?
עלות ביקור טכנאי מוסמך של מילה (Miele) תלויה בסוג התקלה ובסוג המוצר. בדרך כלל עלות הביקור הבסיסית נעה בין 250 ל-350 ₪. הטכנאי ייתן הצעת מחיר מדויקת לאחר בדיקת המוצר במקום.
3. האם יש אחריות על התיקון שמבצע הטכנאי של פלרום?
כן, פלרום מעניקה אחריות מלאה על כל תיקון שהיא מבצעת, כולל אחריות על החלפת חלקים מקוריים של Miele. משך האחריות תלוי בסוג התיקון ובחלק שהוחלף, ונע לרוב בין 3 ל-12 חודשים
4. תוך כמה זמן מגיע טכנאי לתיקון מוצר מילה (Miele)?
לרוב טכנאי מוסמך מטעם פלרום מגיע תוך 24 עד 72 שעות מרגע הפנייה. במקרים דחופים, כמו תקלה במקרר, נעשה מאמץ לשלוח טכנאי אפילו באותו היום.
5. האם תיקוני מוצרי מילה נעשים בחלקים מקוריים בלבד?
במידת האפשר משתמשים בחלקים מקוריים או כאלה שקיבלו את אישור היצרן.
6. באילו אזורים בארץ פלרום מספקת שירות למוצרי מילה (Miele)?
פלרום מספקת שירות למוצרי מילה בפריסה ארצית, כולל מרכז הארץ, אזור ירושלים, השרון, השפלה, והצפון. לפרטים נוספים בנוגע לזמינות השירות באזורכם, צרו איתנו קשר טלפוני 072-3717312
7. האם משתלם לתקן מוצר ישן של מילה (Miele)?
במרבית המקרים כדאי יהיה לתקן, מוצרי מילה ידועים באיכות ובעמידות לאורך שנים רבות. לעיתים קרובות משתלם לתקן מוצר ישן בעלות סבירה במקום לרכוש חדש. הטכנאי שלנו יספק המלצה מקצועית וכנה לאחר בדיקת המוצר שלכם.
8. כיצד ניתן להזמין שירות תיקונים למוצר מילה?
ניתן להזמין טכנאי מוסמך של מילה מטעם פלרום דרך הטופס באתר, או בטלפון 072-3717312 בשיחה קצרה למוקד השירות שלנו. צוות השירות ישמח לתאם איתכם ביקור בזמן נוח עבורכם.
9. האם יש לכם שירות ייעוץ טלפוני לפני הזמנת טכנאי?
כן, צוות פלרום מציע שירות ייעוץ טלפוני ראשוני ללא עלות. לעיתים קרובות אפשר לזהות את התקלה בשיחה טלפונית ולספק הנחיות שימושיות עד להגעת הטכנאי, או לפתור בעיות קלות בלי ביקור.
10. מה לעשות במקרה של תקלה חוזרת אחרי תיקון?
אם התקלה חוזרת, פנו אלינו באופן מיידי, ונדאג לשלוח טכנאי בהקדם האפשרי, במסגרת האחריות וללא עלות נוספת. אנחנו מחויבים לשביעות רצונכם המלאה.
פלרום שירות אלקטרה
ישראל 2, Lod
3.7 1,293 reviews
-
תקוה יפרח ★★★★★ לפני חודש
שמחה לציין את השירות והליוויי של אוריאן מהשירות הטכני, בטלפון. בחורה אדיבה, נעימה, סובלנית וסבלנית והכי חשוב מקצועית. אוריאן יקרה, לא מכירה אותך אך חשוב לי לציין כי זכו בך, אני זכיתי- תבורכי🙏😘 ממתינה להחלפת השואב שוטף, תודה🤣 -
Avraham Shmuel ★★★★★ 2 weeks ago
חוויית שירות מעולה עבור מוצר בראון!
הגעתי למרכז השירות בלוד פעמיים (קבלת שירות ואיסוף), לא עוברות 5 דקות מההגעה וכל נציגה פנויה ישר שואלת אם כבר מטפלים בי ואיך אפשר לסייע?
תודה גדולה גדולה לורד שמטפלת באחריות על מוצרי בראון בפלרום. ורד … More נותנת שירות באדיבות, מקצועיות רבה ועם חיוך על הפנים וסיפקה פתרון מהיר, מקצועי ומשביע רצון עבור הבעיה בה נתקלתי עם המוצר. -
רוני הראל ★★★★★ לפני חודש
שלום רב,
ברצוני לתת ביקורת חיובית מאוד עבור ראדה מצוות סוזי!
החוויה שלי מהשירות שלכם הייתה רעה מאוד עד שהגעתי אליה, פניתי בנוגע לתיקון של מכשיר בראון והעבירו אותי המון נציגות ולא רצו לתת שירות ודיברו בצורה מאוד לא מכבדת וניתקו את הטלפון … More בפרצוף. היחידה שהייתה סבלנית ואדיבה שעזרה לי זו ראדה, ואני מרוצה ממנה וממליצה עליה בחום רב!
באמת ראדה עוזרת מכל הלב עם רצון רב לקדם את החברה ולעזור ללקוח.
תודה רבה ראדה!!! -
Amiram Roth ★★★★★ לפני חודש
מסרתי מברשת שיניים של Oral-B לתיקון במעבדת פל-רום, וזכיתי לחוויית שירות יוצאת דופן. לאחר המתנה (תקופת חגים), קיבלתי שיחת טלפון מנציגה בכירה בשם ורד, שהתנצלה על זמן ההמתנה והציעה לשלוח את המברשת אלי בו ביום עם שליח. כבר בשיחה, התרשמתי מאוד … More מהגישה השירותית והמקצועית של ורד.
החלטתי לוותר על השליחות ולהגיע בעצמי לאסוף את המברשת – ולא התאכזבתי! במרכז השירות פגשתי צוות שירותי ומקצועי, ואווירה חיובית ומזמינה שררה במקום. ורד קיבלה את פני באופן אישי ונתנה לי את ההרגשה שהלקוח עומד במרכז. היא הסבירה לי בפרוטרוט על המוצר ועשתה זאת בסבלנות ומקצועיות רבה.
חשוב לציין את ענבל, מנהלת המקום, שניכר כי הגישה השירותית יוצאת הדופן נובעת רבות מהנהגתה וניסיונה הרב. היא משרה סביבת עבודה חיובית ומכבדת, וזה ניכר בכל אינטראקציה במקום. מעבר לשירות יוצא הדופן, הרגשתי שכל אינטראקציה עם ורד וענבל מבוססת על מחויבות אמיתית למקצועיות ותחושת שליחות כלפי הלקוחות. אין ספק שלפל-רום יש נכס יקר בדמויות כמו ורד וענבל, שמביאות ערך מוסף אמיתי לחוויית הלקוח.
אני מרגיש שהחוויה שקיבלתי מפל-רום, מענבל ומורד, היא יוצאת דופן בשירותיותה – דבר נדיר במחוזותינו. החברה יכולה להתברך בצוות מוביל כל כך מקצועי ואנושי, ואני, כלקוח, בהחלט התברכתי בשירות כזה.
תודה מכל הלב! -
shay golan ★★★★★ לפני 3 חודשים
אני המום מהשירות יוצא הדופן שקיבלתי ממוטי.
הוא התקשר אלי בכדי לעדכן אותי על כך שהסבון הנוזלי אותו הזמנתי הוזל והוא מזכה אותי בהפרש(הזמנתי בהפרש עוד 2 מכלי סבון)..
כמו כן קיבלתי מענה על מספר שאלות מקצועיות הקשורות בתפעול ה-Dreame x40 ultra. … More
תודה על שירות מצויין,על האדיבות והמקצועיות
מקווה שהחברה תשמר אנשים מסוגך שהם ״עולם הולך ונעלם״ בנוף נותני השירות בימינו. -
הבית הכחול של יער באמירים Blue house in the woods ★★★★★ לפני 3 שבועות
ביום הראשון הגעתי למישהי אחרי המתנה לא קצרה שטענה שהם לא נותנים שירות לשואב שברשותנו, יצרתי קשר שוב עם החנות בה נרכש והפנו אותי חזרה לאותו מספר..
ביום המוכרת ענתה לי מישהי אחר בשם אתי השרות שלה היה קשוב אדיב ומועיל, ניכר היה הרצון לעזור … More , ואכן סייעה לי כי המכשיר כן תחת שרות הלקוחות שלכם..
הודיתי בפניה על השרות הנעים ועל העזרה בפתרון הבעיה. , מקווה שאיכות השרות שלה תחלחל גם לעובדים היותר חדשים.
שרות אדיב הפך למצרך נדיר בתקופתנו...
תודה אתי -
אורפז ליזרובסקי ★★★★★ לפני חודש
אני רוצה להגיד תודה לזיווה מהצוות של סוזי על השירות ומתן העזרה.
לאחר ששתי נציגות שונות ענו לי מאותו צוות והעבירו אותי לשלוחות שונות שהחזירו אותי חזרה אליהם בסוף זיווה ענתה לי ובאמת עזרה לי וביררה בשבילי לגבי המברשת שיניים ודאגה שגם יצרו … More איתי קשר לטובת החזרה אליי הביתה.
תודה רבה! ושנה טובה. -
בר מכבי ★★★★★ in the last week
תחילה החוויה הייתה לא טובה,
לאחר מכן חזרה אליי מנהלת מהממת בשם ריטה, שהייתה קשובה לכל פרט ופרט בשיחה ! וניסתה לעזור מא׳ ועד ת׳.. ואף הצליחה!!
אז תודה לך ריטה ! את מקסימה ! -
David Kamgar ★★★★★ 3 weeks ago
לפני כ-4 חודשים התקלקלה מכונת הכביסה. הגיע טכנאי פלרום עלה על הבעיה במהירות תיקן באופן מקצועי וסיים תוך חצי שעה .
מאחר ומדובר במכונה בת כ-10 שנים המליץ הטכנאי לעשות ביטוח -"הסכם שירות" .אכן נעניתי להצעתו ולאחרונה היתה תקלה נוספת … More במקום אחר.
הוזמן טכנאי שהגיע תוך 3 ימים ותיקן במהרה ללא עלות.
במקרה היה זה אותו טכנאי מוכשר ומיקצועי .
תודה לאופיר ולחברת פלרום -
טל שובל ★★★★★ 2 weeks ago
ערב טוב. ברצוני להביע ולהוקיר תודה לגב׳ אור מהמוקד שירות שהיחס שלה שווה הכל. הסובלנות השירות הנימוס - פלרום - תגייסו עוד נציגות כאלה. בבקשה שזה יגיע לאור. תודה יקירתי.המשיכי כך. -
Simon Karila ★★★★★ 2 weeks ago
אני מבוטח בפאל כבר מעל 6 שנים
אני קורא פה את התגובות לאחר שהחלטתי לכתוב ביקורת חיובית,
היה לי שירות בחברות שונות ופאל ובעיקר פל רום הכי מכובדת ומכבדת . נכון לפעמים לוקח זמן עד ש... לי תוך 5 ימים הגיע טכנאי של מ. כביסה עם חיוך שירותי נעים … More ולאחר חצי שעה הכל תוקן , כן יירבו כמותו