שאלות ותשובות נפוצות - מכונות קפה ברוויל (Breville)

מדריך לפתרון תקלות שכיחות במכונות קפה ומסחטות מיץ ברוויל - פתרונות מהירים ושירותי תיקון מקצועיים

לחץ נמוך במכונת אספרסו ברוויל עלול להיגרם ממספר סיבות נפוצות:

  • טחינת הקפה גסה מדי - יש לכוון את דרגת הטחינה לדקה יותר.
  • כמות קפה לא מספקת בפורטפילטר - וודאו שאתם משתמשים בכמות הנכונה (בדרך כלל 18-22 גרם).
  • לחיצה (טמפינג) לא אחידה או לא מספקת - יש ללחוץ את הקפה בכוח של כ-15-20 ק"ג.
  • אבנית שהצטברה במערכת הפנימית - יש לבצע תהליך הסרת אבנית לפי הוראות היצרן.
  • סתימה במסנן הפורטפילטר - נקו ביסודיות את המסנן וודאו שכל החורים פתוחים.
  • במידה והבעיה נמשכת לאחר ניסיון פתרונות אלו, ייתכן שנדרש תיקון מקצועי של המשאבה. צרו קשר עם שירות פלרום לקבלת עזרה מקצועית.

טמפרטורת מים נמוכה במכונות קפה ברוויל יכולה להשפיע משמעותית על טעם האספרסו. הנה הסיבות האפשריות והפתרונות:

  • המכונה לא התחממה מספיק - אפשרו למכונה להתחמם לפחות 15-20 דקות לפני השימוש.
  • הפורטפילטר קר - חממו את הפורטפילטר באמצעות הזרמת מים חמים דרכו לפני הכנת הקפה.
  • גוף החימום מכוסה באבנית - בצעו תהליך הסרת אבנית לפי הוראות היצרן.
  • בעיה בחיישן הטמפרטורה - אם הבעיה נמשכת, יתכן שיש תקלה בחיישן הטמפרטורה או בגוף החימום.
  • הגדרת טמפרטורה נמוכה - במודלים עם אפשרות לכיוון טמפרטורה, ודאו שהיא מכוונת ל-92-96 מעלות צלזיוס.
  • אם לאחר בדיקות אלו הבעיה נמשכת, פנו לשירות פלרום לתיקון מקצועי של מערכת החימום.

כאשר מטחנת הקפה המובנית במכונות ברוויל לא פועלת כשורה:

  • בדקו אם יש חסימה בפתח הטחינה - הסירו את אגני הפולים ונקו שאריות קפה שעלולות לחסום את הפתח.
  • וודאו שאין פולי קפה תקועים בין הסכינים - נקו בזהירות את איזור הטחינה לפי הוראות היצרן.
  • כיוון הטחינה תקוע - העבירו את כיוון הטחינה למצב הגס ביותר, הפעילו את המטחנה, ואז כוונו בהדרגה לדרגה הרצויה.
  • הסכינים שחוקים - לאחר שימוש ממושך (במיוחד במכונות הפועלות שנים רבות), יתכן שצריך להחליף את סכיני הטחינה.
  • תקלה במנוע הטחינה - במקרה של רעשים חריגים או חוסר תגובה, ייתכן שיש בעיה במנוע המטחנה.
  • לתיקון יסודי או החלפת חלקים פנימיים במטחנה, מומלץ לפנות לשירות פלרום המתמחה בתיקון מכונות ברוויל.

דליפות מים במכונות קפה ברוויל יכולות להופיע ממספר מקומות ומסיבות שונות:

  • דליפה מתחת למכונה - בדקו אם מגש הטפטוף לא מלא מדי או אם יש דליפה מהחיבורים הפנימיים.
  • דליפה מהפורטפילטר - וודאו שהוא מותקן נכון ומהודק היטב. בדקו אם האטם (גסקט) אינו פגום או שחוק.
  • דליפה ממקציף החלב - בדקו אם החיבורים הדקים מורכבים כנדרש והאטמים תקינים.
  • מים בבסיס המכונה - ייתכן שיש סדק במיכל המים או בחיבור שלו.
  • דליפה בעת תהליך הכנת קפה - בדקו את לחץ המכונה והאם הקפה נטחן ונלחץ כראוי.
  • אטמים ישנים או פגומים - לאחר שימוש ממושך, אטמי הסיליקון עלולים להישחק ולהזדקק להחלפה.
  • לתיקון מקצועי של דליפות ולהחלפת אטמים, פנו לשירות פלרום שמחזיק במלאי חלקי חילוף מקוריים.

בעיות באיכות הקצף במקציף החלב של מכונות ברוויל נובעות בדרך כלל מהסיבות הבאות:

  • חוד המקציף סתום - נקו ביסודיות את חוד המקציף ופתחי האוויר עם מחט דקה.
  • טמפרטורת החלב לא מתאימה - השתמשו בחלב קר מהמקרר (4-6 מעלות צלזיוס) להקצפה מיטבית.
  • סוג החלב - חלב שונה מקציף באופן שונה. חלב 3% מומלץ לקצף איכותי. חלב צמחי מקציף פחות טוב.
  • מיקום החוד - וודאו שחוד המקציף ממוקם נכון: קרוב לשטח הפנים אך מתחת לו עבור מיקרופום איכותי.
  • לחץ קיטור נמוך - אם לחץ הקיטור נמוך, יתכן שיש בעיה בדוד או הצטברות אבנית.
  • המקציף פגום - לאחר שימוש ממושך, חוד המקציף עלול להתבלות ויש צורך להחליפו.
  • לרכישת חוד מקציף חדש או לתיקון מקצועי של מערכת הקיטור, ניתן לפנות לשירות פלרום או להזמין אביזרי חילוף מקוריים באתר.

טעם אספרסו לא מאוזן במכונות ברוויל יכול לנבוע ממספר גורמים:

  • אספרסו חמוץ מדי:
    • טחינה גסה מדי - כוונו לטחינה דקה יותר
    • טמפרטורת מים נמוכה מדי - העלו את הטמפרטורה
    • משך חליטה קצר מדי - הגדילו את מינון הקפה או הדקו את הטחינה
    • קפה טרי מדי - אפשרו לקפה "לנוח" 5-7 ימים מתאריך הקלייה
  • אספרסו מר מדי:
    • טחינה דקה מדי - כוונו לטחינה גסה יותר
    • טמפרטורת מים גבוהה מדי - הנמיכו את הטמפרטורה
    • משך חליטה ארוך מדי - הפחיתו את מינון הקפה או הגסו את הטחינה
    • קלייה כהה מדי של הפולים - נסו פולים בקלייה בהירה יותר
    • המכונה מלוכלכת - בצעו ניקוי יסודי למכונה
  • יחס נכון להכנת אספרסו: 1:2 (לדוגמה, 18 גרם קפה טחון מייצרים כ-36 גרם משקה) במשך 25-30 שניות.
  • לרכישת אביזרים שיסייעו לשיפור איכות האספרסו (כגון מסננים, טמפרים מדויקים וכלי פילוס), בקרו בחנות האביזרים וחלקי החילוף באתר פלרום.

מכונות קפה ברוויל המתקדמות מציגות קודי שגיאה כאשר יש תקלה. הנה כמה קודי שגיאה נפוצים ומשמעותם:

  • ערך 'FILL TANK' מהבהב - מיכל המים ריק או לא מזוהה. מלאו את המיכל והכניסו אותו למקומו.
  • CLEAN ME - המכונה זקוקה למחזור ניקוי. השתמשו בטבליות ניקוי מתאימות ובצעו את תהליך הניקוי לפי ההוראות.
  • הודעת חימום יתר - המכונה התחממה יותר מדי. כבו אותה לפחות ל-30 דקות לפני הפעלה מחדש.
  • נורית הקיטור/מים חמים מהבהבת - המכונה נמצאת בתהליך התחממות או הצטברה אבנית במערכת הקיטור. המתינו עד לסיום ההתחממות או בצעו הסרת אבנית.
  • קוד שגיאה E01-E06 - שגיאות טכניות הקשורות למערכת האלקטרונית. נסו לכבות את המכונה, לנתק מהחשמל ולהפעיל מחדש לאחר כמה דקות.
  • מסך שחור או לא מגיב - בעיה במערכת החשמל או לוח הבקרה. בדקו את החיבור לחשמל או פנו לשירות פלרום.
  • אם מופיעה הודעת שגיאה שאינה מוכרת או אם הבעיה חוזרת לאחר איפוס המכונה, מומלץ ליצור קשר עם שירות פלרום לקבלת תמיכה טכנית מקצועית והגעת טכנאי במידת הצורך.

הסרת אבנית (Descaling) היא פעולת תחזוקה חיונית לשמירה על תקינות מכונת הקפה ברוויל לאורך זמן:

  • תדירות מומלצת: אחת ל-2-3 חודשים, תלוי בקשיות המים באזור מגוריכם ובתדירות השימוש במכונה.
  • חומרים מומלצים: השתמשו בחומר להסרת אבנית המיועד למכונות קפה (כגון תמיסת חומצת לימון מדוללת או מסיר אבנית מקצועי).
  • הוראות כלליות להסרת אבנית:
    1. רוקנו והסירו את מיכל המים
    2. ערבבו את תמיסת הסרת האבנית לפי הוראות היצרן
    3. מלאו את מיכל המים בתמיסה עד לסימון MAX
    4. כבו את המכונה ולחצו בו-זמנית על כפתור ההפעלה וכפתור האספרסו למשך 3 שניות (בחלק מהדגמים)
    5. עקבו אחר ההנחיות בתצוגת המכונה עד לסיום תהליך הסרת האבנית
    6. לאחר סיום התהליך, שטפו היטב את מיכל המים ומלאו אותו במים נקיים
    7. בצעו מחזור שטיפה עם מים נקיים לסילוק שאריות חומר ניקוי
  • הערה חשובה: הוראות מדויקות יכולות להשתנות בין דגמים שונים. יש לעיין תמיד בהוראות ההפעלה של הדגם הספציפי שברשותכם.
  • לרכישת מסיר אבנית מקצועי המותאם למכונות ברוויל, בקרו בחנות האביזרים וחלקי החילוף באתר פלרום.

כאשר מסחטת המיץ של ברוויל רועדת או משמיעה רעשים חריגים בזמן השימוש:

  • בדקו שכל חלקי המסחטה מורכבים כראוי - אם חלק מהחלקים אינם מחוברים היטב, זה עלול לגרום לרעידות.
  • וודאו שהמסחטה מוצבת על משטח יציב וישר - משטח לא יציב יגביר את הרעידות.
  • העמסת יתר - הכנסת כמות גדולה מדי של פירות וירקות בבת אחת עלולה לגרום למאמץ יתר ורעש חריג.
  • חוסר איזון בסל הסינון - אם נצטברו שאריות רבות בצד אחד של סל הסינון, זה עלול לגרום לחוסר איזון ורעידות.
  • שחיקה בחלקים נעים - לאחר שימוש ממושך, חלקים כמו מנוע, מיסבים או להבים עלולים להישחק.
  • סכינים פגומים או סתומים - בדקו אם להבי החיתוך פגומים או מלוכלכים מאוד.
  • אם לאחר בדיקות אלו הבעיה נמשכת, מומלץ לפנות לשירות פלרום לבדיקת המנוע והחלקים הפנימיים של המסחטה.

שירות פלרום, כנציג השירות הרשמי של ברוויל בישראל, מציע מגוון רחב של אביזרים וחלקי חילוף מקוריים למכונות הקפה ומסחטות המיץ:

  • עבור מכונות קפה:
    • פורטפילטרים ומסננים בגדלים שונים (סינגל, דאבל, בוטומלס)
    • טמפרים מקצועיים ומדויקים
    • חוטי קיטור וחודים למקציפי חלב
    • אטמים וגומיות (גסקטים) לראש החליטה
    • מברשות ניקוי מיוחדות לראש החליטה ולמסננים
    • טבליות ניקוי מקצועיות למכונות אספרסו
    • חומרים להסרת אבנית מותאמים במיוחד למכונות ברוויל
    • מיכלי מים חלופיים
    • כלי עזר לפילוס וחלוקה אחידה של הקפה (distributors)
  • עבור מסחטות מיץ:
    • סכיני חיתוך חלופיים
    • סלי סינון ומסננים
    • מגשי אגירה ודחיסה
    • מכלי מיץ וקנקנים
    • דוחפנים
    • טבעות אטימה
  • כל החלקים והאביזרים המוצעים הם מקוריים של חברת ברוויל ומותאמים באופן מושלם לדגמים השונים.
  • לרכישת אביזרים וחלקי חילוף למכונות קפה ברוויל, בקרו באתר פלרום בקישור הבא: אביזרים וחלקי חילוף למכונות קפה ברוויל

שירותי תיקון מקצועיים למכונות קפה ומסחטות מיץ ברוויל (Breville)

מכונות קפה ומסחטות מיץ ברוויל ידועות באיכות הגבוהה, בעיצוב המוקפד ובביצועים המקצועיים שלהן. כמו כל מכשיר חשמלי מורכב, גם מוצרי ברוויל עלולים לסבול מתקלות לאחר שימוש ממושך או טיפול לא נכון. שירות פלרום, כנציג השירות הרשמי של ברוויל בישראל, מציע פתרונות תיקון מקצועיים ומקיפים לכל דגמי מכונות הקפה ומסחטות המיץ של ברוויל.

למה לבחור בשירות פלרום לתיקון מוצרי ברוויל?

  • מומחיות וניסיון - הטכנאים שלנו מוסמכים ומנוסים בעבודה עם כל מגוון מוצרי ברוויל, ומכירים לעומק את המבנה הייחודי והטכנולוגיה המתקדמת של כל דגם.
  • חלקי חילוף מקוריים - כנציג השירות הרשמי, אנו מחזיקים במלאי מגוון רחב של חלקי חילוף מקוריים לכל דגמי ברוויל, דבר המבטיח תיקון מדויק ומהיר.
  • אחריות על התיקון - כל תיקון שמבוצע על ידי טכנאי מוסמך של שירות פלרום מגובה באחריות, כך שאתם יכולים להיות רגועים.
  • שירות מהיר ויעיל - אנו מבינים עד כמה חשוב לכם המכשיר ולכן מתחייבים לתיקון מהיר ויעיל, כדי שתוכלו לחזור וליהנות מחוויית הקפה או המיץ האיכותית שברוויל מציעה.

סוגי תקלות נפוצות במכונות קפה ברוויל

בעוד שמכונות הקפה של ברוויל ידועות באמינותן, ישנן מספר תקלות נפוצות שעלולות להופיע:

  • בעיות לחץ והפקת קפה - קשיים בהפקת לחץ מתאים להכנת אספרסו איכותי
  • תקלות במערכת החימום - מים שאינם מתחממים לטמפרטורה הנדרשת
  • נזילות ודליפות - דליפות מים מהמכונה או מהפורטפילטר
  • בעיות במערכת הקיטור - קיטור חלש או לא קיים להקצפת חלב
  • תקלות במטחנת הקפה המובנית - מטחנה שאינה פועלת כראוי או שטוחנת באופן לא אחיד
  • בעיות בלוח הבקרה - לחצנים שאינם מגיבים או תצוגה פגומה
  • נזקי אבנית - תקלות הנובעות מהצטברות אבנית במערכת הפנימית

חשוב לדעת

תחזוקה שוטפת ונכונה של מכונת הקפה ברוויל יכולה למנוע רבות מהתקלות הנפוצות ולהאריך משמעותית את חיי המכונה. מומלץ לבצע ניקוי יסודי של המכונה באופן קבוע, הסרת אבנית כל 2-3 חודשים (תלוי בקשיות המים באזורכם), וטיפול מונע אחת לשנה על ידי טכנאי מוסמך. בנוסף, חשוב להשתמש בקפה טרי וטחון נכון, ולא לדחוס את הקפה בכוח רב מדי שעלול לפגוע במכונה.

תהליך התיקון בשירות פלרום

תהליך התיקון של מוצרי ברוויל בשירות פלרום מתבצע באופן מקצועי ושקוף:

  1. יצירת קשר ואבחון ראשוני - צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו לתיאור הבעיה.
  2. בדיקה מקצועית - טכנאי מוסמך יבצע בדיקה מקיפה של המכשיר לאיתור מדויק של התקלה.
  3. הצעת מחיר לתיקון - תקבלו הצעת מחיר מפורטת לפני תחילת התיקון.
  4. תיקון מקצועי - לאחר אישורכם, הטכנאי יבצע את התיקון הנדרש תוך שימוש בחלקי חילוף מקוריים.
  5. בדיקת תקינות - המכשיר ייבדק לאחר התיקון כדי לוודא שכל המערכות פועלות כראוי.
  6. החזרה ללקוח עם אחריות - המכשיר יוחזר אליכם עם אחריות על התיקון שבוצע.

זקוקים לתיקון מקצועי למכונת הקפה או מסחטת המיץ ברוויל שלכם?

צרו קשר עוד היום עם צוות המומחים של שירות פלרום לקבלת סיוע מקצועי ואמין.

לרכישת אביזרים וחלקי חילוף מקוריים, בקרו בחנות המקוונת שלנו: אביזרים וחלקי חילוף למכונות קפה ברוויל

אביזרים וחלקי חילוף

אילו אביזרים וחלקי חילוף למכונות ברוויל ניתן לרכוש אצל שירות פלרום?

פלרום, כנציג השירות הרשמי של ברוויל בישראל, מציע מגוון רחב של אביזרים וחלקי חילוף מקוריים למכונות הקפה ומסחטות המיץ:

עבור מכונות קפה:

  • פורטפילטרים ומסננים בגדלים שונים (סינגל, דאבל, בוטומלס)
  • טמפרים מקצועיים ומדויקים
  • חוטי קיטור וחודים למקציפי חלב
  • אטמים וגומיות (גסקטים) לראש החליטה
  • מברשות ניקוי מיוחדות לראש החליטה ולמסננים
  • טבליות ניקוי מקצועיות למכונות אספרסו
  • חומרים להסרת אבנית מותאמים במיוחד למכונות ברוויל
  • מיכלי מים חלופיים
  • כלי עזר לפילוס וחלוקה אחידה של הקפה (distributors)

עבור מסחטות מיץ:

  • סכיני חיתוך חלופיים
  • סלי סינון ומסננים
  • מגשי אגירה ודחיסה
  • מכלי מיץ וקנקנים
  • דוחפנים
  • טבעות אטימה

כל החלקים והאביזרים המוצעים הם מקוריים של חברת ברוויל ומותאמים באופן מושלם לדגמים השונים.

לרכישת אביזרים וחלקי חילוף למכונות קפה ברוויל, בקרו באתר פלרום בקישור הבא: אביזרים וחלקי חילוף למכונות קפה ברוויל

מוצרים מומלצים

שירותי תיקון מקצועיים

מתי כדאי לפנות לשירות מקצועי עבור מכונת הקפה שלי?

מומלץ לפנות לטכנאי מוסמך של חברת פלרום במקרים הבאים:

  • בעיות חוזרות - אם אותה תקלה חוזרת על עצמה למרות ניסיונות תיקון עצמיים
  • רעשים חריגים - כשהמכונה משמיעה רעשים לא רגילים בזמן פעולתה
  • דליפות פנימיות - כשיש דליפת מים מתוך גוף המכונה ולא מהחיבורים החיצוניים
  • תקלות חשמל - אם המכונה לא נדלקת או נכבית באמצע פעולה
  • מחוון לחץ לא תקין - כשמד הלחץ מראה קריאות שגויות
  • נזק פיזי - לאחר נפילה או מכה חזקה
  • ריח שרוף - במקרה של ריח שרוף הנפלט מהמכונה
  • תקלות במטחנה - כשמטחנת הקפה המובנית מפסיקה לפעול או פועלת באופן חריג

פלרום, כחברת השירות הרשמית של ברוויל בישראל, מציעה שירות מקצועי ואמין עם טכנאים מוסמכים המכירים היטב את כל דגמי ברוויל ומצוידים בחלקי חילוף מקוריים.

לפתיחת קריאת שירות, היכנסו לאזור האישי באתר פלרום: https://myarea.plrom.co.il/login

טיפים מקצועיים להכנת קפה מושלם

כיצד אוכל לשפר את איכות האספרסו שאני מכין במכונת ברוויל?

הנה מספר טיפים מקצועיים שיעזרו לכם להפיק את המיטב ממכונת הקפה שלכם:

  1. השתמשו בפולי קפה טריים - קנו פולים שנקלו לפני לא יותר מ-2-3 שבועות. אחסנו אותם במיכל אטום ללא חשיפה לאור ולחות.
  2. טחנו את הקפה סמוך להכנה - קפה טחון מאבד מהארומה שלו במהירות. השתמשו במטחנה המובנית או במטחנה איכותית.
  3. שמרו על טמפרטורה אחידה - חממו מראש את הספלים, הפורטפילטר וראש החליטה לפני ההכנה.
  4. דייקו במינון ובדחיסה - השתמשו ב-18-20 גרם קפה טחון לאספרסו כפול ודחסו בלחץ אחיד של כ-15-20 ק"ג.
  5. נקו את המכונה באופן סדיר - בצעו ניקוי יומי של ראש החליטה והפורטפילטר, ניקוי שבועי של מערכת הקיטור, וניקוי חודשי עם טבליות ניקוי מיוחדות.
  6. הסירו אבנית בתדירות קבועה - תלוי באיכות המים באזורכם, בצעו הסרת אבנית כל 2-3 חודשים.
  7. כיילו את זמן המזיגה - אספרסו אידיאלי צריך להימזג ב-25-30 שניות. התאימו את דרגת הטחינה והמינון בהתאם.
  8. שחקו עם יחסי המיצוי - נסו יחסים שונים של מינון קפה למשקל משקה (1:1.5, 1:2, 1:2.5) למציאת הטעם המועדף עליכם.
  9. רכשו אביזרים איכותיים - השקיעו בטמפר מקצועי, כלי פילוס וסלסילות מסנן איכותיות מפלדת אל-חלד.
  10. התייעצו עם מומחים - אל תהססו לפנות לצוות המומחים של פלרום בשאלות מקצועיות על הכנת קפה איכותי.

סיכום

מכונות קפה ברוויל מציעות חוויית הכנת אספרסו ביתית ברמה מקצועית. עם טיפול נכון ותחזוקה שוטפת, המכונה תשרת אתכם נאמנה לאורך שנים רבות. זכרו שפלרום, כנציג השירות הרשמי של ברוויל בישראל, עומדת לרשותכם בכל שאלה, צורך ברכישת אביזרים וחלקי חילוף, או תיקון מקצועי.

לשאלות נוספות או לתיאום שירות, אנא פנו אלינו דרך האזור האישי באתר פלרום או צרו קשר באחת מהדרכים הבאות:

צריכים עזרה עם מכונת הקפה ברוויל שלכם?

פנו אלינו עוד היום לקבלת שירות מקצועי, אביזרים וחלקי חילוף מקוריים, או ייעוץ מומחים להכנת קפה איכותי.

פתיחת קריאת שירות